SOCIAL BUTTERFLY ADLI E-TWİNNİNG  PROJEMİZ KAPSAMINDA ETKİNLİKLERE BAŞLADIK

SOCIAL BUTTERFLY ADLI E-TWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA ETKİNLİKLERE BAŞLADIK

Okulumuzda başatılan "SOCIAL BUTTERFLY" E-Twinning projesi gönüllü öğretmen ve öğrencilerimizin katılımlarıyla tüm hızıyla devam ediyor.


ABOUT THE PROJECT

It is clearly seen that the use of the internet and social media, which has become quite common among our youth, negatively affects their socialization processes. In this project, it is aimed to improve the socialization processes of our youth by raising awareness about the use of the internet and social media and by offering them alternatives. At the same time, traditional games will be introduced to young people in order to develop critical thinking skills and prevent language corruption caused by social media. In this way, it is aimed to raise the awareness of young people that they can spend their free time productively and more fun outside of social media and the internet. In this process, our traditional games Mangala, İsim-Şehir, Misket, Çuval yarışı, Halat Çekme etc. will be used. In addition, in order to support language development, Tabu, Kelimelik, Göster Anlat, Sessiz Sinema etc. will be played and English will be used as the 

PROJE HAKKINDA

Gençlerimiz arasında oldukça yaygın hale gelen internet ve sosyal medya kullanımının sosyalleşme süreçlerini olumsuz etkilediği açıkça görülmektedir. Bu projede gençlerimizin internet ve sosyal medya kullanımı konusunda farkındalık yaratarak ve onlara alternatifler sunarak sosyalleşme süreçlerini iyileştirmek amaçlanmaktadır. Aynı zamanda eleştirel düşünme becerilerini geliştirmek ve sosyal medyanın neden olduğu dil yozlaşmasını önlemek için gençlere geleneksel oyunlar tanıtılacak. Bu sayede gençlerin sosyal medya ve internet dışında boş zamanlarını daha verimli ve daha eğlenceli geçirebilecekleri konusunda bilinçlendirilmesi amaçlanmaktadır. Bu süreçte Mangala, İsim-Şehir, Misket, Çuval yarışı, Halat Çekme vb. geleneksel oyunlarımız kullanılacaktır. Ayrıca dil gelişimini desteklemek amacıyla Tabu, Kelimelik, Anlat, Sessiz Sinema vb. oynatılacak ve oyun olarak İngilizce kullanılacaktır.

24.02.2022 143

24-02-202224-02-2022